2010. június 6., vasárnap

Sült csirke-felsőcomb


Barátokat vártam, valami gyorsat, finomat szerettem volna nekik készíteni.
Így született a gombás sült csirke.
A csirkecombokat megmostam, a bőrüket leszedtem, (3-4 darabot félreraktam). A húst besóztam, steak fűszerkeverékkel meghintettem és egy órára állni hagytam. Kevés olajat tettem egy tepsi aljára és a félretett bőrdarabokat, sorba raktam a combokat, a 15 dekányi gombát 3-4 mm darabokra szeleteltem s gondosan beborítottam a csirkét, egy kevés borssal és 1 kocka Knorr fokhagymával megszórtam. Egy pohár tejfölt eloszlattam a tetején és rátettem a (kb. 20 dkg) sajtszeleteket. Alufóliával betakarva előmelegített sütőben 45 percig 180 fokon sütöttem. Majd 25 percig fólia nélkül is visszatettem, hogy a teteje is megpiruljon. Petrezselymes újkrumplival kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése