2011. február 3., csütörtök

Quesadillas


Playa del Carmen-i szállásunk melletti kifőzdében ettük a legfinomabbat. Ott a csirkés hússal töltött kukorica tortillákat vékonyra vágott káposztacsíkokkal és sajttal szórták meg és kísérőnek tejfölt kínáltak. Egy kicsit átértelmeztem ezt a fogást. A kukorica tortillát készen vásároltam (bevallom most lusta voltam saját kezűleg pepecselni vele, majd legközelebb) Mikróban hármasával 15 másodpercig melegítettem, hogy amikor megtöltöm, ne repedjen meg. A töltelékhez a korábban leírt lime levesben főtt csirkecombok egy részét (20 dkg) használtam. Vékony csíkokra szedtem a húst, semleges ízű ketchupot öntöttem hozzá, mexikói fűszerkeverékkel fűszereztem (kurkuma, fokhagymapor, vöröshagymapor, oregánó, kakukkfű, gyömbérpor) majd még 10 dkg kukoricát is tettem hozzá. 10 percig lassú tűzön kavargattam.
A körlap felére tettem a töltelékből, majd ráhajtottam a másik felét. a szélét óvatosan megnyomogattam s kevés forró olajban világosbarnára sütöttem. Tálaláskor fűszeres paradicsomszószt öntöttem rá, s durvára reszelt kecskesajttal hintettem meg a tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése