2017. február 9., csütörtök

Gesztenyés krémes

Néhány "mentes" süti recept következik. Az első ezek közül a glutén, laktóz, cukor mentes krémes.
Hozzávalók a gesztenyés alaphoz:
2 csomag 500g 100%-os gesztenyemassza
10 dkg paleo kekszmorzsa
20 ml rumaroma v. rum ízlés szerint
5-7 dkg kókuszzsír
A hozzávalókat "összegyúrtam" és egy 20x30 cm-es sütőpapírral kibélelt tepsi aljába nyomkodtam, hideg helyre tettem, hogy a kókuszzsír visszadermedjen.

A krémhez 2 zacskó gluténmentes vaníliás pudingport (Aldi, Tesco) főztem fel 8 dl rizstejjel (dolce) 5 evőkanál eritrittel. A kész pudingot ráöntöttem a masszára majd egy éjszakán keresztül hagytam megszilárdulni.
A tálalás előtt 2 doboz (400 ml) laktózmentes tejszínhabot (Tesco, Lehel piac) 1 zacskó habfixálóval keményre vertem és kisebb csúcsokat képezve megalkottam a következő réteget. (Ha nagyon csinosítani szeretnénk habzsákból is díszíthetjük.) Kakaóporral vagy étcsoki-forgáccsal  a tetejét megszórva kínáljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése